برنجِ حاج عباس محمودی و پسران

فروش کلی و جزئی برنجِ محمودی بدون واسطه از شمال

برنجِ حاج عباس محمودی و پسران

فروش کلی و جزئی برنجِ محمودی بدون واسطه از شمال

برنجِ حاج عباس محمودی و پسران

فروش کلی و جزئی برنجِ حاج عباس محمودی و پسران بدون واسطه و مستقیم از شمال و صد در صد ایرانی با کیفیت عالی و یکدست با تضمین پخت و پس گرفتن برنج در صورت نارضایتی مشتریان عزیز ، برای سفارش یا انتقاد با شماره 09132513272 تماس بگیرید.

پیام های کوتاه
بایگانی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

برنج باید حتماََ ایرانی باشد✔✔✔ 

ما نمیگوییم حتماََ برنجِ محمودی باشد اما خواهشاََ به هیچ عنوان از برنجهای هندی ، پاکستانی ، اروگوئه ای و ....... که از الیاف پلاستیکی و سیب زمینی تولید میشن استفاده نکنید و به سلامت خانوادتون اهمیت بدین  چون استفاده از برنجهای هندی و پاکستانی و ...... در مرور زمان باعث سرطان میشه و فقط یک عده آدمهای سودجو و از خدا بیخبر به سودهای کلان میرسن و هیچ چیز براشون مهم نیست ولی تو رو خدا شما به فکر خانوادتون باشین و اگر پول ندارین برنج ایرانی خوب بخورین از لاشه و نرمه برنج ایرانی بخرین و مصرف کنید فقط و فقط ایرانی باشه✔✔✔

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۴
محمدرضا محمودی

یکی از ویژگی‌های برنج خوب این است که پس ازدم گذاشتن، برنج‌ها یک اندازه باشند، خوب قد بکشند و عطر خوبی هم داشته باشند اما این موضوع به تنهایی نمی‌تواند ملاک ما برای خرید نمونه مناسبی از برنج ایرانی باشد. درواقع برنج خوب، برنجی است که در وهله اول پوک نباشد. برای تشخیص این موضوع کافی است مقداری برنج را زیر دندانتان بجوید. اگر برنج خیلی زود زیردندانتان شکست و آسیاب شد بدانید که برنج خوبی نیست اما اگر برنج سفت بود وخیلی دیرشکست بدانید که برنج مرغوبی است. طول برنج مرغوب حدود یک‌سانتی‌متر است و رنگ روشنی دارد و بدون رگه‌های طولی و عرضی است.



برنجِ محمودی



راه دیگرتشخیص برنج ایرانی، عطری است که این برنج دارد. شما می‌توانید‌ مشتی ‌برنج‌ بردارید و خیلی‌خوب عطرآن را بو بکشید. اگر برنج عطر خوبی داشت، معلوم است که شما برنج خوبی را انتخاب کرده‌اید اما اگر با بوکشیدن متوجه عطر برنج نشدید، بهتراست که مقداری ازبرنج را در دهانتان بجوید و مزه کنید. اگر عطر برنج زیر دندانتان مشخص شد این نشان می‌دهدکه انتخاب شما درست بوده. به‌همین‌خاطر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که فقط به بو کردن برنج اکتفا نکنید چراکه بعضی از فروشندگان بی‌انصاف در بازار، با آسیاب‌کردن مقداری برنج اصل ایرانی گرد آن را به محصولی دیگر می‌زنند و شما با استنشاق آن محصول ممکن است دچار اشتباه در خرید خود شوید. البته عده‌ای از فروشندگان هم هستند که با ترکیب مقداری برنج ایرانی باکیفیت با برنج نامرغوب سعی می‌کنند مشتری را گمراه کرده و سود خوبی به جیب بزنند. در این حالت بهتر است که شما قبل از خرید، این مشکل را حل کنید. چطور؟ کافی است مشتی برنج از کیسه بردارید وکف دست‌تان به دانه‌های برنج دقت کنید. اگر دانه‌ها هم‌اندازه نبودند مطمئن باشید که برنج ترکیب شده. در این حالت ممکن است شما شاهد مقداری برنج چاق و کوتاه یا برنج شکسته با مقداری برنج خوب و باکیفیت باشید. البته از دیگر ویژگی‌هایی که یک برنج ایرانی باکیفیت دارد این است که زیر شکم دانه‌های برنج سفید نباشد.



برنجِ حاج عباس محمودی و پسران را میتوانید پس از خرید و پخت اگر رضایت شما را جلب نکرد از یک کیلو تا هزار کیلو بدون هیچ قید و شرطی برگردانده و نقداََ پول خود را دریافت کنید.

  


❌برنجِ خوب را از ما بخواهید❌


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۱
محمدرضا محمودی