برنجِ حاج عباس محمودی و پسران

فروش کلی و جزئی برنجِ محمودی بدون واسطه از شمال

برنجِ حاج عباس محمودی و پسران

فروش کلی و جزئی برنجِ محمودی بدون واسطه از شمال

برنجِ حاج عباس محمودی و پسران

فروش کلی و جزئی برنجِ حاج عباس محمودی و پسران بدون واسطه و مستقیم از شمال و صد در صد ایرانی با کیفیت عالی و یکدست با تضمین پخت و پس گرفتن برنج در صورت نارضایتی مشتریان عزیز ، برای سفارش یا انتقاد با شماره 09132513272 تماس بگیرید.

پیام های کوتاه
بایگانی

برنجِ محمودی



برنج حاج عباس محمودی و پسران هدیه منحصربه فرد ما از بهترین شالیزارهای شمال با همه ویژگیهای یک برنج خوب از قبیل عطر عالی، طعم مطبوع و قدکشیدگی ، به مشتریان عزیز می باشد. تجربه چندین ساله حضور در بازار و عرضه برنج به شیوه سنتی، ما را برآن داشت تا به کمک نیروهای متخصص ، با تحصیلات دانشگاهی بالا و با بهره گیری از روشهای نوین بسته بندی اقدام به عرضه با کیفیت ترین نوع برنج با برند حاج عباس محمودی و پسران نمود.

 برنجِ حاج عباس محمودی و پسران با کادری مجرب و دلسوز  تمام تلاش خود را گذاشته ایم تا برنجی صد در صد ایرانی با کیفیت عالی و کاملاََ یکدست را برای جلب رضایت مشتریان عزیز تهیه و سر سفره های ایرانیان بزرگ برسانیم و با هدفمندی و برنامه ریزی موثر، ایمان و عزم راسخ برای دستیابی به اهداف تعیین شده، به کار گیری همکاران مجرب و دلسوز ، استفاده از روش های نوین بازاریابی و مشتری محوری از جمله عوامل مهم در استراتژی برنجِ حاج عباس محمودی و پسران می باشد.


برنجِ حاج عباس محمودی و پسران فروش خود را با ضمانت پخت به مشتریان عزیز ارایه میدهد و در صورتیکه برنج خریداری شده از ما در پخت یکدست نبود بدون قید و شرط برنج را از شما پس گرفته و پول دریافتی از شما را نقداََ به شما برمیگرداند.